לכבוד החורף – איך בוחרים מעיל לאופנוע

מהם הסוגים השונים של מעילי אופנוע?

כשזה מגיע למעילים לאופנוע, יש כמה סוגים שונים. יש לך את שלושת הרבע, שהוא ז'קט קצר שמכסה את פלג הגוף העליון אבל משאיר את הידיים והרגליים חשופות. יש גם את זה באורך מלא שמגיע עד הברכיים ויש לו רוכסן מלפנים. ואז יש לך את הז'קט בחצי אורך שלא מכסה את הידיים או הרגליים אבל כן יורד עד המותניים.

אם את מחפשת משהו יותר נינוח, אז כדאי לך ללכת עם ז'קט באורך שלושת רבעי או חצי אורך. אם אתה רוצה משהו יותר רשמי, אז אתה צריך ללכת עם ז'קט באורך מלא.

מעילי אופנוע נועדו להציע הגנה לרוכב. אבל, הם משתנים בעיצוב ובבנייה שלהם. לכן, חשוב שהרוכב ידע איזה סוג ז'קט הוא או היא צריכים לעונה.

מעילי אופנוע חורף עשויים עם בטנה עבה יותר ובידוד כדי לשמור על חום הרוכב בימים קרים יותר. מעילי עור טובים גם בשמירה על חום רב בגלל תכונות הבידוד הטבעיות שלו.

ישנם סוגים רבים של מעילי אופנוע הזמינים בשוק כיום. הם יכולים להגיע בצבעים וחומרים שונים כמו עור, ניילון או תערובות פוליאסטר. טווח המחירים משתנה גם בהתאם לחומר המשמש ותכונות אחרות כגון עמידות בפני מזג אוויר, איטום וכו'.

כיצד לבחור מעיל אופנוע המתאים לך

בחירת מעיל לאופנוע יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה סגנונות וסוגים שונים של ז'קטים שזה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם לקנות.

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת הז'קט שלך:

-מה התקציב שלך?

-איזה סוג רכיבה אתה מתכנן לעשות?

-האם אתה צריך הגנה עמידה למים או עמידה במים?

-כמה אוורור אתה צריך?

-רוצה שבז'קט יהיו כיסים לאחסון?

-רוצה חומרים מחזירי אור לצורכי בטיחות?

איך ללבוש את זוג מכנסי האופנוע המושלם עם הז'קט שלך

החשיבות של מעיל האופנוע והמכנסיים היא דבר שאין לזלזל בו. הם לא רק שכבת הגנה אלא גם הצהרה על האישיות והסגנון שלך.

כדי לבחור את הזוג המושלם, תצטרכו לדעת באיזה סוג ז'קט מדובר, כמו גם באיזה סוג מכנס אתם לובשים. לדוגמה, אם אתה לובש ג'ינס, אז אולי תרצה ללבוש מכנסי אופנוע שיהיו יותר בצד רחב למראה נינוח יותר. אם אתה לובש מכנסיים או מכנסי ג'ינס, אז ההימור הטוב ביותר שלך יהיה מכנסי אופנוע שמחבקים את הגוף שלך למראה מקצועי יותר.

במאמר זה, אדון במעילי האופנוע והמכנסיים הטובים ביותר עבור האופניים שלך. אני גם אתן לך כמה טיפים איך ללבוש אותם כדי לקבל את המראה המושלם.

מעילי אופנוע הם מרכיב עיקרי בארון הבגדים של כל רוכב, אבל זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם הכי מתאים לך. בבחירת ז'קט, שקול איזה סוג של רכיבה אתה עושה, אילו תכונות אתה צריך בז'קט, והיכן תשתמש בעיקר בז'קט שלך.

מעיל לאופנוע

מדוע כדאי להשקיע באיכות על פני כמות בעת קניות של ציוד לאופנוע

אתה עלול להתפתות לקנות מעיל אופנוע זול על מנת לחסוך כסף. עם זאת, זו לא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. לאיכות מעיל האופנוע תהיה הרבה קשר לכמה הוא יגן עליך מפני פגעי מזג האוויר וכמה זמן הוא יחזיק מעמד.

רוב מעילי האופנוע עשויים מעור או בד, אך חלקם אטומים למים ואחרים מבודדים מפני מזג אוויר קר. כדאי גם לשקול איזה סוג של הגנה אתה צריך ממעיל האופנוע שלך, כמו גם האם אתה רוצה כיסים לאחסון חפצים אישיים או לא.

כשזה מגיע למעילי אופנוע, אנשים בדרך כלל רוצים את הטוב שבטוב. אבל, כשזה מגיע לקניית מעיל לאופנוע, כדאי להשקיע באיכות על פני כמות. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ שלא שוות את הזמן והכסף שלך.

אם אתה באמת רוצה ז'קט באיכות טובה שיחזיק מעמד לאורך שנים ויחמם אותך, אז אתה צריך להשקיע באחד מהמעילים האלה. אנשים מוציאים כל כך הרבה על דברים אחרים במהלך החורף כמו אוכל ובגדים כשהם יכולים להוציא יותר על ציוד האופנוע שלהם.

מדוע ציוד רכיבה חשוב ומה זה אומר לבטיחותך

בחירת מעיל האופנוע הנכון חשובה מאוד. זהו קו ההגנה הראשון מפני קור, רוח, גשם ושלג. אבל הכי חשוב, זה אמור להיות מסוגל להגן עליך במקרה של תאונה.

הז'קטים הטובים ביותר עשויים מחומרים קלים כמו גור-טקס או קוולר והם נועדו להיות עמידים למים ונושמים בו זמנית. יש להם גם בטנה ניתנת להסרה לשינוי עונות או הוספת בידוד נוסף בימים קרים יותר, אבל הכי חשוב יש להם רוכסן באורך מלא כך שתוכלו להוריד אותם בקלות כשאתם מגיעים ליעד.

מעילי אופנוע חשובים הן לבטיחות הרוכב והן לאופנוע. הם מספקים הגנה מפני מזג האוויר והשפעות, כמו גם מציעים שכבת בידוד במזג אוויר קר.

באקלים קר, הם גם מספקים הגנה מפני צינת רוח. ובאקלים חמים יותר, ניתן להשתמש בהם כדי להגן מפני כוויות שמש או סרטן העור.

מעילי האופנוע הטובים ביותר מגיעים עם תכונות כמו סגירת רוכסן מלאה, בטנות נוחות ותפרים מחוזקים לעמידות. המותגים הטובים ביותר של ציוד רכיבה כוללים את Dainese, Alpinestars, Icon 1000, Rev'it! & טורמאסטר!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם