פסח בפתח, חג הבשמים: הניחוחות שכדאי לך להתבשם לליל הסדר

חג הפסח הוא מהחגים העשירים ביותר במסורות, מנהגים, מאכלים וסמלים בתרבות היהודית וכולם נוטים לחבר בין משפחתיות ושורשים, ערכים של חירות, חגיגיות והתחדשות. כמעט כל פריט על גבי שולחן ליל הסדר נבחר בקפידה וסעודת החג המשפחתית מתוכננת שבועות מראש וכוללת לרוב בני משפחה מורחבת ואורחים רבים.

עם אווירת התחדשות והחגיגיות הנלוות ולצד צבעי האביב והפריחה סביב, החג שכבר עומד ממש בפתחנו מביא עמו תמיד מספר שאלות מהותיות, שעומדות על הפרק מדי שנה: איפה עושים את הסדר? מי מכין את החרוסת? מרק קניידלך או דג למנה ראשונה? ואנחנו עוסקות כרגע בשאלה אחת מרכזית – מה הניחוח החגיגי והיוקרתי ביותר שילווה אותך בארוחת החג לאורך הערב כולו? את ההחלטות המשפחתיות ואת תפריט החג, נותיר לכל אחת לקבל בהתאם למסורת המשפחתית ולטעמים האהובים. בכל הנוגע לניחוחות האביב, ריכזנו עבורכן כאן מספר דגמים בולטים של בשמי יוקרה מומלצים לנשים, כאלו שילוו אותך באלגנטיות וחגיגיות מרבית מקבלת הפנים ועד סוף המפגש:

TOM FORD שם נרדף ליוקרהבענף הבישום המותג האמריקאי טום פורד נחשב לסיפור יוצא דופן של תחכום ויוקרה, ובעיקר של פריצת דרך ויציאה לחופשי של מעצב אופנה יצירתי באופן לא קונבנציונלי. פורד בחר לעזוב משרות בכירות בחברות מובילות, בניהן חברת גוצ'י ו-איב סאן לורן, בשל חילוקי דעות יצירתיים, לטובת מותג עצמאי שנושא את שמו ומביא את האופק העיצובי והחדשני שלו. המותג מארה"ב זכה להצלחה מסחררת בתחום אופנת הגברים ובהמשך גם בתחום הבישום היוקרתי, שהביא את אותה ראייה חדשנית ופורצת דרך.

הבשמים של טום פורד מגלמים התחדשות אמיתית ומתאימים במיוחד לאביב הישראלי, בניהם הבושם המוביל לאישה שזכה לשם המפתה במיוחד "ונילה סקס", בושם המעניק ניחוחות דומיננטיים של וניל הודי ייחודי, עם נגיעות מרירות של שקד טבעי ונגיעות אוריינטליות של תמציות יסמין עמוק. הבושם הייחודי מחבר בין החמימות האביבית השוטפת לזוהר חגיגי ומתאים במיוחד כבושם נשי להתחדש ולהתהדר בו בערב החג.

EX NIHILO שחדשנות פוגשת מסורת – מותג הבישום הצרפתי מפאריז מייצג את השילוב המושלם בין חדשנות מודרנית למסורת עתיקת יומין, לצד פילוסופיה של יצירת יש מאין שהביאה ליצירה של בשמים מקוריים ואוונגרדיים, שוברי תבניות וחצופים, ויחד עם זאת מעניקים ניחוחות קלאסיים ומרגשים. אחד מהבשמים המובילים בסדרות הבישום של המותג הוא הדגם Fleur Narcotique  אשר מביא שילוב משכר של תמציות פרי הליצ'י ופרחי יסמין, תוך יצירת ניגודיות באמצעות נגיעות הדרים וניחוח תפוזי קל, היוצרים רעננות, ניחוח אביבי וארומה חושנית. את הבשמים של טום פורד וכל בושם של EX NIHILO אקס ניהילו תוכלי למצוא בקלות באתר ובחנויות של רשת בשמי הנישה "ביונד-סקין".

Creed מורשת של ניחוחות ללא תחרות: קריד הוא מותג בישום מוכר וותיק, שבדומה למאפייני חג הפסח, מביא גם הוא מאפיינים של מסורת ומורשת לצד מאפיינים של התחדשות. הניחוחות הייחודיים של המותג מייצגים עומק, מהות ויוקרה בכל שאיפה, והארומה העוצמתית מותירה שובל של עדינות אלגנטית ומסקרנת. הדגם Creed Aventus לנשים הוא בושם יוקרתי, עוצמתי ונשי, בארומה שמשדרת מעמד ואצילות עם חיבור בין ניחוחות פירותיים ושילוב בין תפוח ירוק, גרגירי יער, אפרסק, פרחי ורדים מהרי בולגריה וממורדות הרריים בהודו, אשר יוצרים ניחוח אביבי וחדשני בנגיעה אוריינטלית. עוד דגמים נבחרים ומומלצים של המותג תוכלי למצוא בקטגוריית קריד באתר לילית קוסמטיקה וגם באתר ובחנויות של ביונד סקין – והכי חשוב, שיהיה לך חג נפלא עם הרבה חוויות, זיכרונות וניחוחות נעימים במיוחד!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם

בושם מושך נשים

בעולם הניחוחות, בושם שמושך נשים הוא יצירת מופת אמיתית. פוסט זה בבלוג מתעמק במדע ובאומנות שמאחורי יצירת בשמים כאלה, דן במרכיבים המרכזיים שהופכים בושם לבלתי