מה עושים ביום האישה?

יום האישה הוא יום מיוחד לציון הישגיהן של נשים בכל העולם ולהעצים אותן. היום נסביר לכן על היום והזה ונמליץ לכן כמובן, איך הכי כדאי לחגוג אותו עם העובדות, החברות או בנות המשפחה שלכן.

חוגגים את הישגי הנשים

קודם כל, אנחנו ממליצות לחגוג את יום האישה על ידי הכרה בהישגיהן של נשים בכל תחומי החיים. אנו יכולים להכיר בהצלחותיהם בכוח העבודה, במדע, בפוליטיקה ובאמנות. קשה להתעלם מהישגיהן של נשים בחיינו – האמהות, האחיות, הסבתות והחברות שלנו. חגיגת הישגיהן של נשים היא דרך חשובה לכבד את תרומתם לחברה ולהכיר בהצלחותיהן.

לחנך את עצמנו ואחרים: היום הזה הוא סופר חשוב לחברה השואפת לשוויון מגדרי.

זה יום שבו אנחנו ממליצות לעצור ולהעיף מבט להיסטוריה של התנועה לזכויות נשים ועל ההתקדמות שנעשתה מאז. אנחנו יכולים גם לחנך את עצמנו ואחרים על החסמים לשוויון מגדרי שעדיין קיימים.

אז לפני הכל, תעשו קצת גוגל. תקראו על נשים לפני 100 שנה. אם לא קראתן על זה מעולם, תופתעו לגלות כמה הן היו רחוקות משוויון מגדרי בימים ההם.

ואכן ההתקדמות הגיעה, למרות שאנחנו עדיין לא בסוף התהליך של שוויון חברתי, אנחנו חיות בעולם בו נשים הרבה יותר חזקות ומוערכות מבעבר.

תמונה של קבוצת נשים מחייכות וחוגגות את יום האישה.
אילוסטרציה: קבוצת נשים מחייכות וחוגגות את יום האישה.

הכרה בזכויות נשים

לבסוף, נוכל להשתמש ביום האישה כדי להכיר בזכויות האישה. אנחנו יכולים לתמוך בחוקים שמגנים על זכויות נשים, ואנחנו יכולים לנקוט עמדה נגד אפליה ואלימות כלפי נשים. זוהי דרך חשובה להבטיח שנשים זוכות ליחס שווה וכי זכויותיהן יכובדו.

עידוד קידום נשים

הכירו בעבודה הנהדרת שנשים עשו ועודדו נשים נוספות להגשים את חלומותיהן ולעשות שינוי בעולם. אם אתן נפגשות ביום הזה עם חברות, תעלו סיפורים של נשים חזקות ומעוררות השראה, ונסו ליצור סביבה שמעודדת נשים צעירות לקחת סיכונים ולחתור למטרותיהן.

ביום האישה נוכל להכיר בהישגיהן המדהימים של נשים בכל התחומים, מעסקים למדע ועד לאמנויות. אנחנו יכולים לכבד את העבודה הקשה שלהם, המסירות שלהם והמחויבות שלהם לעשות שינוי. אנחנו יכולים גם לחגוג את ההתקדמות שעשינו בהשגת שוויון מגדרי.

תמיכה בזכויות נשים: לבסוף, אנו יכולים להשתמש ביום האישה כדי להעלות את המודעות לעוולות הרבות שעמן מתמודדות נשים ברחבי העולם. אנחנו יכולים לנקוט עמדה נגד אלימות מבוססת מגדר, עוני ועוולות אחרות שמשפיעות באופן לא פרופורציונלי על נשים. אנחנו יכולים גם להשתמש בהזדמנות זו כדי לתמוך בארגוני זכויות נשים, ולתרום למטרות הפועלות לשיפור חייהן של נשים. על ידי כך, נוכל לוודא שזכויות הנשים מכובדות ושאנחנו פועלות יחד כדי ליצור עולם שוויוני וצודק יותר.

איור של אישה עומדת זקוף עם כרזה עם כתובה
אילוסטרציה: איור של אישה עומדת זקוף עם כרזה עם כתובה 'שוויון לנשים'.

פעילויות מומלצות ליום הזה

אם אתן מחפשות פעילויות ליום האישה, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ממליצות לכן להזמין הפעלה כלשהי למשרד, או לקחת את הבנות להצגה טובה או סרט בהשתתפות שחקניות.

אפשר להזמין סדנאות או מופעים טובים שיעזרו בגיבוש ובנוסף יתנו ערך לעובדות של החברה בה אתן עובדות.

או אפילו לבית.

אז במקרה כזה אנחנו ממליצות על סדנאות ומופעים אימפרוביזציה.

היתרון באימפרוביזציה הוא שהפעילות ספונטנית ויכולה להתאים את עצמה לכל נושא וזה מתאים במיוחד ליום האישה.

הפעילות מאוד מצחיקה ואיכותית ויכולה גם לשלב אזכור הולם של ערכי יום האישה (עליהם דיברנו בתחילת המאמר).

שיהיה לכן יום אישה שמח 🙂

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם