מוצרי קוסמטיקה על בסיס צמחי שאת חייבת להכיר

מוצרי קוסמטיקה טבעיים עשויים ממרכיבים המגיעים מהטבע, כמו צמחים ומינרלים. הם בדרך כלל טובים יותר לעור שלך מאשר מוצרי קוסמטיקה שעשויים מחומרים סינתטיים, והם גם טובים יותר לסביבה.

אנשים רבים החלו להשתמש בקוסמטיקה טבעית במקום רגילה בשנים האחרונות. קוסמטיקה טבעית היא למעשה מוצרים העשויים ממרכיבים המופיעים באופן טבעי בסביבה, כמו צמחים ומינרלים.

יתרונותיהם של מוצרי קוסמטיקה על בסיס צמחי

העניין הוא שאנחנו לא יודעים ב 100% איך פועלת הקוסמטיקה הטבעית. יש אנשים שחושבים שזה מבוסס על קסם, אבל בפועל זה יותר קרוב למתמטיקה מסובכת. את כל זה ועוד נסביר במאמר שלהלן.

העור שלנו הוא איבר חי, נושם וסופג. זה אומר שהוא כל הזמן מחדש את עצמו ושהוא יכול לקלוט דברים מהסביבה שסביבנו. בריאות העור שלנו מושפעת מהסביבה שסביבנו, ממזג האוויר, מהחומרים איתם אנו באים במגע ומהחומרים שאנו מורחים על העור שלנו.

העור שלנו סופג חומרים מהדברים שאנו נוגעים בהם, שיכולים להשפיע על כל הגוף שלנו.

חשוב להקפיד להשתמש בחומרים טבעיים ואיכותיים מכיוון שהם יכולים להשפיע רבות לא רק עלינו אלא אף על הסביבה.

צמחים היו חלק מחיי האדם מאז תחילת הדרך, והגוף שלנו יודע להשתמש בהם כדי להישאר בריא וחזק. מוצרי קוסמטיקה טבעיים עשויים בעיקר מצמחים, כמו שמנים צמחיים, עשבי מרפא ושמנים אתריים. אלו חומרים מהטבע שלא הורכבו במעבדה, והם אינם מכילים מוצרי נפט, צבעים סינתטיים או חומרים משמרים אגרסיביים. חומרי הגלם מהצומח לרוב דומים מאוד לחומרים שגופנו מייצר באופן טבעי.

לחמאת שיאה הרכב כימי דומה לוורניקס, שהיא שכבת השומן הטבעית שאיתה נולד תינוק. שמן קוקוס דומה במבנהו לקולוסטרום, שהוא החלב הראשון שאמא מייצרת עבור תינוקה. הגוף יודע להשתמש בחומרים אלו לטובתו. מוצרי קוסמטיקה טבעיים עשויים בעיקר משמנים צמחיים ומים, המהווים את הבסיס של רוב המוצרים.

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף ויש להגן עליו ולהזין אותו

ישנם סוגים רבים ושונים של שמנים שניתן להשתמש בהם להכנת קרמים ומוצרים אחרים. כך למשל ניתן להכין שפתון טבעי, על-ידי ערבוב של שמן קלנדולה עם מרכיבים אחרים כדי ליצור את הצבע והעקביות הרצויים. ניתן לחלק את השמנים במוצר למספר סוגים, וכל סוג שמן מקנה למוצר איכויות שונות. שמנים רוויים מאוד עמידים ומוצקים בטמפרטורת החדר.

כמה מהשמנים הפופולריים ביותר כוללים שמן קוקוס, חמאת קקאו, חמאת שיאה ושמן דקלים. שמנים בלתי רוויים הם נוזליים יותר מאשר מוצקים בטמפרטורת החדר והם נפוצים יותר. המשמעות של זה היא שהמוצר ייספג במהירות ובקלות בעור שלך.

שמן קוקוס משמש בקרמים כמרכיב בסיס וכדי לעזור בריפוי. ישנם המון סוגים שונים של שמן שאנשים משתמשים בהם לבישול ולמטרות אחרות. כמה דוגמאות הן שמן שקדים, שמן זית, שמן שומשום, שמן זרעי ענבים, שמן ארגן, שמן זרעי רימונים כמו גם שמן NUXE (ראו בהמשך המאמר).

שמנים רב בלתי-רוויים הם שמנים מיוחדים שיכולים לסייע בשיפור איכות מוצרי הקוסמטיקה על ידי הוספת חומצות שומן חיוניות. סוג אחד של שמן רב בלתי רווי הוא אומגה 3, הידוע ביתרונותיו הרבים. קרם המכיל שמן זה, זה יגרום לעור שלך להרגיש רך וחלק יותר, יעזור למנוע קמטים ולרפא כל בעיה שקיימת בעור.

יש הרבה סוגים שונים של שמנים שניתן להשתמש בהם למטרות שונות. לדוגמה, ניתן להשתמש בשמן נר הלילה כדי לעזור בשיפור מצב העור, בעוד שמן ורדים יכול לשמש כדי לעזור להפחית צלקות. שמנים אתריים מיוצרים על ידי זיקוק צמחים לצורה מרוכזת. תהליך זה לוכד את כל התרכובות הנדיפות של הצמח, שהן החומרים שנותנים לצמח את ריחו האופייני.

זה לא ממש שומן, כי אין בו חומצות שומן. אך המשמעות היא שניתן להמיס את השמנים האתריים די בקלות לתוך שמן בסיס. השמנים האתריים הם אלו שנותנים את הריח בקוסמטיקה הטבעית. הם טובים מאוד לעור שלך ויש להם כוחות ריפוי מיוחדים. ישנם מאות סוגים שונים של שמנים אתריים, כל אחד עם הריח הייחודי שלו. כמה מהפופולריים ביותר כוללים לבנדר, גרניום וקמומיל.

כדי להכניס את האיכויות המרפאות והייחודיות של צמחים לשמן, מפיקים אותם בתהליך שנקרא זיקוק. ישנם המון שמנים שונים המגיעים מצמחים, ולכל אחד יש את התכונות המיוחדות שלו. לדוגמה, שמן קלנדולה יכול לעזור בריפוי פצעים, שמן קומפרי יכול לעזור להפחית את הדלקת, ושמן פיגם יכול לעזור לשמור על עור בריא.

תמיד כדאי לבדוק את איכות המרכיבים בקוסמטיקה טבעית לפני שאתם קונים אותם. חשוב לקרוא את כל המידע על המוצר לפני שקונים אותו. כך תדעו בדיוק מה אתם מקבלים ולמה לצפות. זה שמוצר אומר שהוא מכיל מרכיבים טבעיים לא אומר שהוא טוב בשבילך. כדאי להכיר את האדם או החברה שמהם קונים את המוצרים ולוודא שהם איכותיים. ככל שאיכות המרכיבים טובה יותר, כך איכות הטיפול טובה יותר.

תערובת שמנים רב תכליתית לעור יבש – NUXE the miracle moisturizer

מוצר נוסף על בסיס צמחי שכדאי להכיר הוא NUXE שמנקה את העור מבלי "להפשיט" אותו מהשומניות הטבעית שלו. נוקס (NUXE) שמן הפלא מכיל שמנים יוקרתיים ומתאים גם לשיער ולעור הגוף.

זהו מוצר ייעודי לעור יבש במיוחד. מעניק לחות, מתקן, ממצק את העור ומותיר אותו עם מגע קטיפתי. זוהי למעשה תערובת של שמנים שלא תשאיר את העור שלך שמנוני, ומצד שני NUXE יכול "לרכך" עור יבש, וגם את השיער ולהעניק לך מראה זוהר ובריא. הנוסחה הוכחה כבעלת פעילות ויעילות נוגדת חמצון ויכולת להחליק סימני מתיחה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים למתחילות בציור מנדלה מנוקדת

ציור מנדלות מנוקדות הוא אומנות מרגיעה ומעצימה, המאפשרת לנו ליצור יצירות אמנות מדהימות. כל אחת יכולה ליצור יצירות אומנות ייחודיות. אם את רוצה להתחיל לצייר

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם