כמה טיפים לבחירת ספא טוב לטיפול

טיפים לבחירת ספא

בחירת בית הספא שבו תקבלו טיפול הוא תמיד דבר חשוב. לקוחות פוטנציאלים המחפשים בתי ספא אוהבים בד"כ לקבל "זמן פינוק עצמי", מקום שבו הם יכולים להירגע ולחוות שלוות נפש ולתת לגוף את הפינוק הראוי. מכיוון שרוב בתי הספא מציעים שירותים ומוצרים שונים שמבטיחים תוצאות, מציאת הספא הנכון לטיפול הפכה למשימה אפילו יותר קשה ומאתגרת. אז מה עושים? כיצד בוחרים את בית הספא שייתן לכם את הפינוק החלומי שלו ציפיתם? הנה כמה עצות מועילות בשבילכם:

אווירת ספא ייחודית

כאשר אתם באים להתרשם מבית ספא שימו לב לקבלת הפנים, לתחושת האיכות ולאווירה שהספא והצוות שלו נותנים לכם. התרשמותכם הראשונית מהאווירה הכללית של בית הספא תיתן לכם מושג ראשוני על האיכות והיוקרה שלו וזה תמיד חשוב. לובי הספא מבושם בניחוח עדין בשילוב עם נרות ריחניים ומוסיקה שקטה, רגועה וקסומה. כל אלו יוצרים אווירה של רוגע ושלוות נפש ללקוחות הבאים לקבל עיסוי או טיפול יופי. שימו לב לדברים חשובים כגון ניקיון מתקני הספא, אדיבות הצוות ומוכנותו להקשיב לכל בקשותיכם.

שירות טוב זה ספא איכותי

שירות לקוחות הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר לבחירת טיפול ספא מוצלח. דגש מיוחד ניתן לאיכות השירות, להקשבה של צוות העובדים, לסבלנותם ולידידותיות שלהם כלפי הלקוחות. דיוק ועמידה בלוחות זמנים הוא מרכיב חשוב בשירות ללקוחות הספא שכן לקוחות לא אוהבים לתאם שעת טיפול בספא ולחכות לאחר מכן הרבה זמן בשל חוסר תיאום או דיוק בזמנים הנגרם ע"י הצוות. בכלל כל מטרת הביקור בספא היא שלוות נפש ופינוק הגוף, לכן חשוב מאד לא לגרום ללקוח אי נוחות כתוצאה מעיכובים בטיפולים והמתנה מיותרת.

גם אם טיפול ספא קודם גרם ללקוח אחר לעיכוב בטיפול שלו, יש לפצות את הלקוח שהמתין בתוספת זמן לטיפול שלו או לסירוגין במוצר או שירות אחר שבית הספא מציע. עוד דבר חשוב הוא יכולתו של צוות הספא לשבץ לקוחות בדקה ה-90. אם לקוח נכנס ללא תיאום מראש וצוות הספא יכול לתת לו מענה אדיב ומיידי לצרכיו אפילו אם לא הזמין תור מראש, הרי שזה יתרון מאד משמעותי המוסיף הרבה נקודות לניהול נכון ותקין של בית ספא.

ניקיון יוצא דופן בחדרי הטיפול של הספא

ההתרשמות שלכם מחדרי הטיפול הינה מרכיב חשוב ביום הטיפול שלכם בספא. עם התפתחותה ההולכת וגדלה של תעשיית הספא בישראל, כך הולכת וגוברת המודעות של לקוחות ספא לתבוע ולדרוש שירותים ודברים ספציפיים מבתי הספא בו הם מטופלים. במילים אחרות אף פרט קטן לא נעלם מעיני הלקוחות. לפיכך, בזמן שבו בתי ספא מסוימים מקפידים לשמור על חדרי טיפולים נקיים, מחטאים כלים מסוימים ומחליפים פריטים משומשים, בתי ספא אחרים בוחרים להתעלם מהעיקרון הבסיסי של היגיינה.

הדוגמאות לכך רבות ומגוונות וכוללות: שימוש חוזר במגבות משומשות שלהן יש פוטנציאל לחיידקים, מיטות טיפול לא נקיות, רצפות מלוכלכות, מקלחות וכלים סניטריים לא מחוטאים כהלכה. יש לציין שלקוחות מעדיפים לקבל טיפול שבו משתמשים במוצרים חד פעמיים נקיים שניתן לזרוק בתום הטיפול ולהחליף לחדשים ללא חשש מזיהום או לכלוך. כל הלקוחות בדעה אחת שחדר טיפול נקי ומסודר הינו חשוב באותה המידה כמו הטיפול עצמו וזהו קריטריון חשוב מאד ללקוחות הבאים לבחור את הספא בו הם יטופלו.

מחירי ספא תחרותיים מושכים לקוחות

אם ניקיון הספא, האווירה שבו ואדיבות עובדיו הם מרכיבים חשובים, הרי שלא ניתן להתעלם מהמחירים של השירותים והמוצרים השונים שמציע בית הספא. מערכת היחסים בין איכות ומחיר הינה פרט חשוב שנועד לוודא  שטיפולי הספא יינתנו במחירים שווי נפש למספר רב של לקוחות. כמו כן זה חשוב להסביר ללקוח איזה טיפול הוא מקבל בתמורה לכספו, מה הטיפול כולל ובאילו תכשירים המעסה משתמש בזמן הטיפול. כמו כן יש לתת הסבר על אפקטיביות המוצרים השונים ומדוע הם עולים כפי שהם עולים על מנת שבית הספא יוכל להצדיק את העלות עבור הטיפול.

האם המעסה שלך הוא טוב כמו שהבטיחו בספא?

תחום נוסף בטיפולי ספא שבו קיימת תשומת הלב ספציפית של הלקוחות מתייחס לחוויה שנותן המעסה בספא. בנוסף לאופן טיפול בלקוח ולוודא שהוא או היא מקבלים את השירות הטוב ביותר, גם המעסה צריך להציע ללקוח עיסוי המתאים ספציפית לדרושות שלו או שלה. לאחר בירור של הצרכים והציפיות של המטופל, המעסה צריך לתת טיפול ספא שהוא לא רק עומד בסטנדרט גבוה, אלא גם עומד בצרכים ובציפיות של המטופל. בנוסף, המעסה צריך להימנע ממתן טיפולים נוספים שהם מעבר לתחום הכישורים או ההסמכה שלו. במקרה זה צריך המעסה להפנות את המטופל למומחה אחר בתחום. דבר חשוב נוסף הוא איכות מוצרי הספא לשימוש אישי עולים בפופולאריות שלהם. מוצרים אלו צריכים להישמר בכל עת בתנאים של קור ויובש עד לשימושם בטיפול.

לסיכום, בעידן שבו תחום טיפולי הספא עמוס במידע הנגיש וזמין לכל לקוח, חשוב מאד שבית הספא יהיה מעודכן בהתפתחויות האחרונות בתכשירים ובשיטות עיסוי מתקדמות. גם המעסים יעריכו מאד את האתגר שבחידושים השונים בתחום הספא ויהיו מטפלים טובים יותר ואתם תהפכו ללקוחות מרוצים יותר. זכרו, מערכת היחסים עם המעסה שלכם חשובה מאד לביסוס הבנה של המעסה לצרכים שלכם כמטופלים. המעסה לבד הינו אחראי לוודא שהלקוחות יישארו נאמנים לספא בו הם מטופלים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם