ספא ורומנטיקה מתכון אידיאלי

ספא ורומנטיקה

רומנטיקה היא מושג שרבים מאיתנו חושבים עליו בחיי היום יום, רואים סרטים רומנטיים ופרסומות רומנטיות בטלוויזיה ואף משליכים את הרומנטיקה על החיים שלנו, מתרפקים עליה ורוצים עד מאד שהיא תהיה חלק בלתי נפרד מחיינו. כל זה יפה בתיאוריה אך בחיים האמיתיים אנו גם מתמודדים בחיי הזוגיות עם שיגרה שעם השנים הולכת ושוחקת הרבה מהסממנים הבולטים של הרומנטיקה ושל הקסם הבלתי נפרד מהזוגיות. רבים מאיתנו זוכרים את הפעם הראשונה שפגשנו את בן או בת הזוג שלנו, המבט הראשון בעיניים, ארוחת הערב הראשונה והטיול על חוף הים בליל קיץ וכל פעם אנו מעוניינים לתת לבן או בת הזוג שלנו תזכורת שהרומנטיקה עדיין חיה ובועטת.

אז כיצד עושים זאת?

התשובה היא פשוטה! ערב רומנטי לזוג בספא. ארגון נכון של ערב בלתי נשכח בספא תיתן לכם חוויה רומנטית אידיאלית ותשמר את מערכת היחסים שלכם. הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להתניע מחדש את הרומנטיקה במערכת היחסים שלכם.

בילוי רומנטי בספא, סיבה למסיבה

בין אם זה יום הנישואים שלכם, יום הולדת, יום המשפחה או סתם בילוי שישבור את השגרה, הספא הוא תמיד מקום אידיאלי לערוך בו ערב מסוג זה. ראשית, מצאו את הספא האידיאלי ביותר בשבילכם. לכו לבקר בכמה בתי ספא על מנת להתרשם מהאווירה ורמת השירותים שהם מציעים. זכרו, אווירה רומנטית מאד חשובה ויש להקפיד על כמה כללים: שימו לב לניחוח עם כניסתכם ללובי של הספא, האם יש ריח טוב? האם המקום נראה נקי ומשרה אווירה רגועה?, האם התאורה במקום מעומעמת ורומנטית? האם המוסיקה מרגיעה? מאד חשוב להסתכל אם יש פרחים בלובי ובחדרי הטיפול הפרטיים, האם יש הקפדה על סדר וניקיון וכמובן אם יש נרות ריחניים שמוסיפים תמיד לאווירה הרומנטית של ערב זוגי בספא.

אם אתם מוצאים שכל הדברים הללו נמצאים, דברו עם מנהלי הספא וצוות המעסים והסבירו להם מה מטרת הערב שאתם רוצים לארגן ולקבל הצעת מחיר שתיתן לכם בסיס להשוואה לעומת הצעות מבתי ספא אחרים. אם יש לכם בקשות מיוחדות, תרגישו חופשי להשמיע אותן באוזני ההנהלה והצוות על מנת שאלו יוכלו לשלב אותן בתוכנית לאותו הערב.

ערב בספא הוא לא רק עיסוי אלא גם מקוריות

זה נכון שכאשר אנו חושבים על ספא הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא עיסוי נעים ומפנק ממעסה מקצועי, אך כאשר מדובר בערב רומנטי מהסוג שבו אנחנו מעוניינים נדרשת פה מידה רבה של מקוריות. כן מקוריות… אנחנו יודעים שזה קונספט קשה לכמה מאיתנו אך הוא גם מאד הכרחי להצלחת הערב. רומנטיקה תמיד מתחילה בפרחים ולכן בקשו ממנהלי הספא שיהיה זר פרחים להעניק לבת הזוג ולכל אלו מכם שלא ממש ניחנו בכושר ביטוי פנים מול פנים או שהמילים מתבלבלות להם ברגע האמת אנחנו מציעים שתיקחו דף מיוחד ומעוטר בפרחים או בזוג יונים ותכתבו משהו רגיש וסנטימנטלי לבת או בן הזוג שלכם.

בחרו חדר טיפול עם תאורה רומנטית, הרבה נרות ריחניים ופרחים ואמבטיית סבון חמה שבה תוכלו לטבול יחד לאחר הטיפול, הקפידו שהמעסה יהיה קשוב לצרכים ולבקשות מיוחדות שיש לכם מהטיפול ותוכלו להתייעץ עימו על הטיפול שיתאים ביותר לאווירה רומנטית זוגית. יין אדום גם הוא מאד הכרחי והרמת כוסית היא תמיד מחווה רומנטית בפני עצמה. ישנם בתי ספא שבהם יש דירות אירוח שניתן להשכיר ללילה במסגרת החבילה. לאלו מכם שממש רוצים להפוך את הערב הזה לחוויה של ממש תוכלו לבקש לערוך את ארוחת הערב שלכם במרפסת של דירת האירוח ויש אף כאלה שירצו גם כנר שינגן מוסיקה רומנטית ב-ויולה שלו, ינעים לכם את ארוחת הערב וייתן נופך מלכותי לערב בלתי נשכח זה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם