זהב צהוב וזהב לבן – איך תבחרו זהב לטבעת אירוסין?

טבעת אירוסין זהב צהוב

רכישת טבעת אירוסין היא ללא ספק אחד הרגעים המרגשים והמופלאים ביותר בדרך לחופה. ואכן, גברים בים מוצאים את עצמם מתלבטים לא מעט לגבי סוג הטבעת הן מבחינת תקציב והן מבחינת סגנון. ברשימה שלפניכם נבחן בקצרה את אחד השיקולים הבולטים בבחירת הטבעת והוא ההחלטה בין זהב צהוב לזהב לבן.

טבעות אירוסין הן כידוע טבעות זהב אשר משובצות ביהלומים

מבחינת צבע הזהב, טבעת זהב לבן היא טבעת שצבעה כסוף והיא מדגישה במידה רבה את היהלום שמשובץ במרכזה. זהו תכשיט בוהק ונוצץ אשר נחשב לפופולארי מאד ולאחר שנים רבות שבהן הזהב הצהוב "שלט בכיפה", תכשיטי זהב לבן הם אופנתיים וטרנדיים במיוחד. זהב לבן הוא בעל נוכחות קסומה אך ניטראלית, ועל כן הוא מתאים לשילוב עם תכשיטים נוספים כמו טבעות, צמידים, שרשראות, עגילים וכו'.

טבעות זהב צהוב נראות מקוריות וטבעיות. מכיוון שזהב מתקשר עבורנו בדרך כלל עם צבעו הזהוב והטבעי, טבעות זהב צהוב מתאימות בעיקר לחתנים (וכלות!) שמחפשים תכשיט עם מראה קלאסי או וינטאג'. הניגוד שנוצר בעקבות ההתכתבות של הצבע הזהוב עם היהלום הלבן מאפשר הדגשת אלמנטים שונים בתכשיט ויצירת מכלול השלם מסך חלקיו. היות שטבעות אירוסין נענדות לא אחת בצמוד לטבעות נישואין שבמרביתן מעוצבות עם זהב צהוב, הטבעת שניתנה במעמד האירוסין מתחברת על האצבע עם טבעת הקידושין והכל לכדי תכשיט אחד עוצר נשימה עם זרימה מדהימה.

צבע הזהב מול היהלום

מעבר לטעמה האישי של הכלה, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת על ההבדלים שבין טבעת אירוסין מזהב צהוב לבין טבעת יהלומים מזהב לבן. ראשית, רכישת טבעת מזהב לבן מאפשרת פשרה מסוימת בטוהר הזהב שכן די בדרגה של 14 קראט בלבד תודות לציפוי רודיום המחזק את המתכת. עוצמתה של הטבעת מהזהב הלבן מסייעת גם לתחזוקה השוטפת מבחינה זו שהמתכת נשרטת פחות ונפגמת פחות. מנגד, זהב צהוב מסייע לתקציב התכשיט בכל הנוגע לצבע היהלום שכן הבסיס הזהוב מעניק מרחב לבחירת אבן מרכזית שאיננה שקופה לחלוטין.  כמו כן, טבעת זהב צהוב דורשת את התחזוקה המעטה ביותר מבין כל צבעי הזהב השונים ובדומה למדליית זהב היא מסמלת הצלחה והישגיות. במידה שהטבעת תהיה זקוקה לטיפול בעתיד, תכשיטנים מעדיפים לרוב לעבוד עם זהב צהוב ויש גם בכך סוג של יתרון מבחינת טבעת אירוסין (שתהיה בשימוש רב לאורך שנים).

בחרו לפי טעמה של האישה

הבחירה בין זהב צהוב לזהב לבן היא בסופו של דבר עניין של אופי ויופי. על טעם וריח אין להתווכח ועל כן הדרך הטובה ביותר לקבל את ההחלטה היא פשוט לבדוק מהו הסגנון של הכלה המיועדת ואלו תכשיטים היא בדרך כלל אוהבת לענוד על אצבעה. כדאי כמובן לנסות להתייעץ עם חברות של הכלה ו/או בנות משפחה. לרוב, הן תדענה את התשובה. כך או כך, יש לזכור שמחירה של טבעת אירוסין מושפע בעיקר מהיהלום ועל כן צבע הזהב הוא אלמנט תלוי סגנון והעדפה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים למתחילות בציור מנדלה מנוקדת

ציור מנדלות מנוקדות הוא אומנות מרגיעה ומעצימה, המאפשרת לנו ליצור יצירות אמנות מדהימות. כל אחת יכולה ליצור יצירות אומנות ייחודיות. אם את רוצה להתחיל לצייר

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם