מסיבת רווקות בספא – כל הטיפים למסיבה מוצלחת

מסיבת רווקות בספא

מסיבת רווקות בספא? רעיון מצוין

אם אתן חושבות על רעיון מצוין למסיבת רווקות אז הנה התשובה בשבילכן. מסיבת רווקות בספא. אם עד עתה מסיבות הרווקות המסורתיות בבית הכלה או במועדון לילה היו המקומות המקובלים לערוך מסיבה, הרי שכיום הכלה המודרנית מחפשת דרכים יותר יצירתיות לחגוג את הלילה האחרון של הרווקות. ספא הוא מקום מצוין לערוך בו אירוע רווקות שבו הכלה וחברותיה יוכלו ליהנות ממגוון פינוקים וגם ליהנות מערב בלתי נשכח. הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכן לתכנן מסיבת רווקות מוצלחת בספא.

ארגון נכון של אירוע רווקות בספא  – נוסחא להצלחה

ארגנו את רשימת המוזמנות למסיבת הרווקות בספא וכן את התאריך בו יתקיים האירוע. חישבו על נושא למסיבה ברוח הספא, משהו שיכין את החברות לערב של פינוקים ותענוגות להן ולכלה המיועדת בערב האחרון שלה לפני החתונה. כמו כן תכננו את ההזמנות שיישלחו למוזמנות בהתאם. וודאו כי המוזמנות ידעו מה יהיה בתוכנית לאותו הערב (טיפולי ספא, מניקור, טיפולי קוסמטיקה ויופי וכו'). ברגע שהחלטתן על הארגון הראשוני של מסיבת הרווקות, היגיע הזמן לבחור את הספא המתאים לערוך בו את האירוע.

בחירת ספא מתאים למסיבת רווקות

ובכן אין נוסחא מדויקת לארגון מוצלח של מסיבת רווקות בספא אך אפשר בהחלט לוודא שהספא בו תערכו את מסיבת הרווקות שלכן אכן יהיה הספא המתאים עם האווירה הנכונה והמתאימה לצרכי האירוע שאותו אתן רוצות לארגן. ראשית, שימו לב למתקנים השונים שיש לספא להציע כגון: בריכת שחייה חיצונית או פנימית (תלוי בעונה שבה אתן רוצות לערוך את מסיבת הרווקות) תאפשר לכן לערוך את המסיבה ליד הבריכה ובאותו הזמן גם ליהנות משירותים נוספים שיש לבית הספא להציע לכן.

אולם כנסים יכול להיות נחמד ויש גם בתי ספא המצוידים בחדרי VIP המאפשרים את כל הנוחות והאינטימיות שאתן רוצות על מנת לערוך אירוע מסוג שכזה. שימו לב לספא שייתן לכן את הדיל המשתלם ביותר גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. זכרו, ככל שתקבלו יותר הטבות במחיר יותר אטרקטיבי כך תוכלו לערוך מסיבה יותר מוצלחת שתזכרו להרבה זמן. פרט חשוב נוסף היא האווירה בספא וזה כולל תאורה רומנטית, ריחות נעימים ומוסיקה מרגיעה או כל סוג של מוסיקה המתאימה למסיבת הנושא שלכן בספא (ניתן לבקש ממנהלי הספא בקשות מיוחדות או להעלות רעיונות יצירתיים שיסייעו להצלחת המסיבה), ניתן לשלב כל מיני שירותים שונים שהספא יציע לכן כגון: ארוחת ערב באווירה מיוחדת לפני המסיבה או ארגון של פעילויות במתחם הספא התואם אירוע מסוג שכזה.

ככל שתהיו יצירתיים יותר כך תהיה לכן מסיבת רווקות מוצלחת יותר. אל תשכחו את נושא המחיר, בצעו סקר שוק ובדקו איזה ספא נותן לכם את החבילה הטובה ביותר. לעיתים שווה אף לבקר בספא עצמו ולחוש את האווירה, להתייעץ עם מנהלי הספא ולבחון אם שווה לכן לערוך את מסיבת הרווקות שלכן באותו הספא.

כיצד משמחים את הכלה לעתיד  במסיבת רווקות אידיאלית

ובכן ישנן המון דרכים לדאוג שהכלה תהיה מאושרת ביום האחרון של הרווקות שלה. ראשית, שווה לחשוב על ההפתעות המגוונות שאתן יכולות להעניק לה בערב זה ויש הרבה הפתעות כאלו כגון: קריאה של הקדשה אישית לכלה מכל אחת ממשתתפות המסיבה, אפשר להביא קוסמטיקאית לספא שתוכל להציג מגוון של טיפולים קוסמטיים למשתתפות המסיבה, בין טיפולי הספא השונים ניתן לטבול בג'קוזי או לשבת בסאונה, אפשר להביא צלם שיצלם את האירוע ולהכין אלבום תמונות לכלה כמזכרת עם הקדשות מכל אחת מחברותיה וכמובן לא לשכוח שניתן לסיים את האירוע בסטייל ולהעניק לכל אחת מהמשתתפות במסיבת הרווקות בספא סלסלת שי מהודרת עם מוצרי ספא וקוסמטיקה. שי מסוג כזה תמיד ממתיק את האירוע ונותן לו נופך קלאסי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם