לא רק בראש השנה: מתנות לילדים בחגי תשרי

מתנות לילדים

מלבד שולחנות חג עמוסים באוכל וכיבוד לצד מפגשים משפחתיים מרובים, אחת ממסורת חגי תשרי והשנה העברית החדשה היא גם חלוקת מתנות לילדי המשפחה, הנהנים מתשומת הלב והאורחים שמגיעים להתארח בחג. אך לא רק בראש השנה ניתן לפנק את הילדים במתנות, ולמעשה בכל חגי תשרי, בדגש על סוכות עת מגיעים להתארח בסוכה משפחתית הם הזדמנות למתנות נחמדות שגם יסייעו לילדים להעביר זמן איכות במהלך ימי חופשת החג הארוכים. לשם כך ריכזנו עבורכן מספר המלצות למתנות צנועות ומתאימות לילדים כמתנת חג שישמחו לקבל:

ספרי קריאה

רבים נוטים לחשוב כי ילדים כיום אינם מורגלים בקריאה כבעבר וזאת בשל ריבוי המסכים והאטרקציות הדיגיטליות הזמינות להם לרוב, אך דווקא בחגים, האווירה החגיגית והמשפחתית ובעיקר ימי החופשה הרבים מותירים מקום לזמן פנאי נוסף להנאה מספרי קריאה.

גם יום הכיפורים מהווה הזדמנות מצוינת לקריאת ספרים בקרב כל בני המשפחה ובחירה בספרים מעניינים, על פי טעמו ותחומי העניין של הילד, עשויה לקנות לא רק את הנאת הילדים אלא גם מספר שעות חשובות של שקט להורים.

רצוי לבחור לילד ספרים הנוגעים לתחומי העניין שלו ו/או לדמויות אהובות עליו. ברשתות הספרים הגדולות ניתן למצוא בימים אלו מבצעים שונים ולרכוש מספר ספרים במחיר נוח.

ערכות יצירה

ערכות יצירה הן תמיד מתנה חווייתית ומהנה אשר מסייעת גם להעביר את הזמן בימות החופשה וגם ליצירת תוצרים מרשימים, ואת אלה ניתן גם להתאים לרוח החגים. ניתן לרכוש כיום בצורה נגישה וזמינה, אפילו אונליין, מגוון מוצרי יצירה לילדים וערכות מוכנות בקונספטים שונים ומעניינים על בסיס עיצוב מדבקות, הכנת תכשיטים, קישוט אבנים וכדומה, או לרכוש מספר פריטים באופן עצמאי ולאגד אותם לערכת יצירה אישית או משפחתית. מומלץ לרכוש ברוח חג הסוכות גם כמה פריטים שישמשו להכנת קישוטים לסוכה.

חוברות צביעה

חוברות צביעה לילדים נתפסות אמנם כמוצר זול ולאו דווקא כמתנה, אולם במקרה של ריבוי ילדים במשפחה וצורך להעניק תשומת לב צנועה לכל אחד ניתן לרכוש חוברות צביעה בהתאמה אישית לכל ילד, ולהוסיף למתנה ערכת צבעים, טושים איכותיים וכו'.

במקרה וצביעה היא תחביב של ממש בבית, ניתן לרכוש ספרי צביעה דוגמת מנדלות גם לילדים הגדולים יותר ואפילו למבוגרים. שימו לב כי צבעית מנדלות דורשת דיוק ומשיכת צבע נקיה שניתן להשיג באמצעות עפרונות צבעוניים וצבעי עיפרון איכותיים שכדאי לבחור בקפידה.

ערכות למטבח

ערכות המותאמות לילדים כמובן וכוללות מספר אביזרים וכלים מותאמים כך לדוגמא ערכות לעבודה עם שוקולד (המסה, טמפרור, יציקה לתבניות, הכנת פרלינים), ערכות להכנת עוגות או עוגיות, ערכה להכנת פיצה ועוד.

חשוב לבחון את התאמת הערכה ורמת קושי ההכנה לגיל הילד וכמו כן לדעת כי הערכות הללו לרוב כוללות את המוצרים היבשים והמוצרים הארוזים הנדרשים, ויש להוסיף עליהן מוצרים שקיימים בכל בית דוגמת חלב, ביצים וכו'. הילדים ישאבו הנאה רבה מהכנת המטעמים ומן התוצרים וישמחו קרוב לוודאי להציגם ולכבד את האורחים המגיעים להתארח בסוכה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לאישה

בחירת בושם היא לא רק עניין של ריח טוב, זו דרך לבטא אישיות וסגנון אינדיבידואלי. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את הבושם